mandag den 16. januar 2012

Update

I fredags var det så scanningsdag endnu engang!
Jeg var meget nervøs og har den sidste tid haft svært ved at sove om natten...
Men heldigvis har hun det stadig ok derinde.
Hun vejer nu 1148 gr og er 35% under gennemsnittet.
Jeg har længe haft lidt svært ved at vende mig til tanken om at skulle have et præmatur barn, og bange for at det skulle blive lige så tidligt som med min første søn Tobias.
Min læge valgte derfor at jeg ville have godt af at blive tilset af en psykiater, for at løsne op for det nu, og forhåbentlig undgå en fødselsdepression!
Så jeg er startet op på Sertralin hver morgen, jeg krydser for at det hjælper.
Lægerne gør så meget for os, jeg har ikke et dårlig ord om personalet på svanger ambulatoriet eller på sengeafsnittet.
Igen i fredags fik vi 3 fine billeder med hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar