mandag den 30. januar 2012

Hormon-dagen

I dag blev så min tude-dag hormonerne raser og splittelsen mellem mine tre store børn og Acacia har vist sit grimme ansigt i dag.
Det er hårdt - men jeg håber jeg har gjort mit bedste!
Jeg valgte at køre hjem og hente alle tre børn da de havde fået fri, men det betød også at jeg måtte gå fra min minibaby - hvilket bare strider imod al min natur!!
Men de tre store blev SÅ glade og vi kørte direkte ind til lillesøster -
Vi havde den skønneste eftermiddag og aften, selv om det blev lidt svært at sige farvel.
De fik oplevet hvor fantastisk stærk og bevidst Acacia allerede kan være!
Hun vågnede op og lyttede intenst til hvad de snakkede om, og hun kiggede på dem med store øjne når de hver især talte til hende - næsten så de store blev helt rørt til tåre !

Acacia har haft besøg af børnelægen og både hjerte og lunger lyder normale.
Alt ser fint ud, hun skal dog ligge i lys et døgn mere, før de vil tage en blodprøve. Så dagen i morgen bliver spændene!
Billederne er desværre ikke bedste kvalitet - men jeg er glad for mit fordre gruppe-billede er lykkedes så fint!

1 kommentar: