lørdag den 28. januar 2012

En stærk super pige!

Det er hvad jeg synes min lille prinsesse er!
Hun blev puttet til midnat af mig og sammen med sygeplejersken. Hun synes at Acacia iltede SÅ flot selv om hun både suttede hos mig og fik sondemad sammentidig!
Hele natten har hun så ligget i sin vugge med varmemadras uden nogen form for hjælp!
Kl 6 i morges blev jeg kørt ned til hende i min seng, og jeg fik hende op il mig, hun fik lov at ligge ved brystet.
Og haps så sad hun fast!
Man skulle tro hun aldrig havde lavet andet, jeg er stadig SÅ imponeret, sådan et lille menneske født 7 uger for tidligt har sådan en sugekraft!!
Vi hyggede os i ca 1 1/2 time hvor efter jeg bliv kørt retur, for at malke ud, spise morgenmad og komme i bad.

For hulen mig og den malkemaskine er ikke gode venner!
Der kommer bare intet ud, og det gør ondt!!

Jeg hoppede i bad - det var rart!
jeg kom helt ud af sengen 6-7 timer efter kejsersnittet. Så er rimelig stabil efterhånden.
Har dog meget ondt i skuldrene!! Og i mellemgulvet, så fik lidt smertestillende.
Og så gik vi ned til prinsessen igen
Hun lå hos mig hud mod hud og igen suttede hun hos mig!
Efter en time - blev det fars tur.
Og der lå hun så fint og nød det!!
Efter noget tid begyndte hun at smaske og søge, så jeg prøvede at ligge hende til igen, og endnu engang suttede hun sig fast!!
Så var kl 12 og hun blev puttet i sin vugge så vi kunne få mad og et hvil.
Efter en times tid gik vi igen ned til Acacia, og hun kom op til mig, her lå vi i over 3 timer!! Havde barselsgæster og fik gaver. Hen mod 15.30 tiden kon lægen og tjekkede miniprinsessen. Alt er så fint på hende og alle blodprøver i dag er normale!!!

Herefter var Acacia rigtig vågen med store øjne!!
Hun lå og kiggede og lyttede og var meget opmærksom!
Og så fik hun smag for mad igen, så hun fandt brystet og sugede sig fast! Det er 3. Gang i dag!

Nu venter aftenen - vi skal flyttes på en lille stue og får den foreløbig for os selv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar