tirsdag den 10. januar 2012

Kontrol på Svanger afd i dag

puha, er helt træt oven på sådan en dag - skulle møde kl 10.00 til en CTG, vi snakkede om hvordan det går, hvordan jeg har det, mærke liv osv

Fortæller om fredagens scanning (hun har dog læst min jounal, så vi snakker lidt om det - og jeg fortæller at jeg de sidste par dage har mærkede lidt mindre til Acacia, altså mindre kræft, og det er i kortere tid der er gang i hende - men at jeg stadig mærker hende - bare ikke helt som det plejer.

Hun sætter strimlen i gang og vil tale med en læge om lige at vende min sag - inden jeg går hjem.

Mit BT bliver målt efter noget tid hvor jeg har ligget - det er lidt høj (140/97) så lægen vil se blodprøver på ssf.

Og derud over beslutter de at skal jeg scannes samme dag for at tjekke flowet hos Acacia.

CTG strimlen er heldivis fin chapeau.gif

Får Akupunktur mens jeg venter - og skal så ned til laborenten og have tage blodprøver, tilbage igen for at blive scannet. Det er heldigvis min kontaktlæge de har fået en tid hos smile.gif

Hun scanner rundt, og ser at Acacia rækker tungen ud, laver smaskebevægelser og øver sig i at bruge sine lunger Hvilket er rigtig godt - fordi at hun gør dette viser at hun endnu har et vist overskud af energi wub.gif

Flowet er stadig inden for normal-områddet - så forsat ingen store farre på færde chapeau.gif

Men de synes det er godt at jeg er opmærksom, og det skal jeg blive ved med - de vil heller end gerne scanne mig en gang for meget end en gang for lidt blush.gif

Som bonus synes min læge at vi skal ha lidt godt oven på bekymringerne confused.gif - tænker jeg

Så hun hiver 3D scanningshovedet frem w00t.png

Årrhh for hulen da... min lille bitte prinsesse... nok er hun lille og har ikke tykke æblekinder.... men hun er sgu så fin ohhjeee.gif wub.gif

Hun har hænder og en fod oppe i hovedet - så det her blev det bedste billede...

der ligger lidt flere billeder på bloggen www.nymann-sanderson.blogspot.com - især på hænder/fingre kan man fornemme hvor lille og spinkel hun er happy.gif

Næste scanning - hvor vi muligvis også får en ny vægtstatus er på fredag pray.gif

Blodbrøverne var ok, men lægen var hængt op så det var jordemoderen der kl 15 forbarmede sig over os og gav os lov til at tage hjem, og lovede at vi blev ringet op - hvis lægen ikke var helt tilfreds wink.gif

- men altså jeg er tilfreds når Acacia har det ok - jeg er ikke selv dårlig eller utilpas (heldigvis)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar