mandag den 23. januar 2012

Lig stille og ked dig :-)

Flowet i dag er nedadgående og ligger nu under normalen i navlesnoren, men der var også øjeblikke hvor den lige lå på det nederste af normalen.
Fostervand er der stadig ok/acceptabelt af - ikke meget men det er der. Hun lå også forholdsvis stille scanningen igennem dog lykkedes det dem at se lidt bevægelser og lidt smaskebevægelser til sidst.
Kurven jeg netop har fået kørt er sådan nogenlunde, hun hikkede lidt men er ellers stille.
Mit blodtryk var nu her på 150/91 og 140/92.
Jeg har fået min sidste lungemodner shit den gør sg nas! For at være ærlig. Har stadig ondt!
Nå men pga blodtryk og nedadgående flow skal jeg blive her til i morgen, og helst forholde mig rimelig i ro, og ikke fare rundt...
Har ikke fået svar på blodprøverne endnu.
Så nu skal jeg ligge her - helt som den gang med Tobias - faktisk på nøjagtig samme stue :-)
Det er altså lidt sjovt, det er ikke noget jeg sådan har det grimt med - synes bare det er pudsigt!
Skal scannes i morgen kl 9.30 - så må vi se hvordan flowet er, og hvad lægerne vurdere....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar