torsdag den 29. december 2011

status på Acacias vægt

i fredags var jeg til scanning hvor de enlig bare skulle måle flow i navlesnoren og i Acacia's hovedpulsåre.
det så fint ud, og lægen var nysgeriig - så hun målte vægten også!
Acacia vejede i fredag 878 gr! Stor lettelse at hun stadig tager på, men hun ligger stadig 29 % mindre end gennemsnittet.

I morgen skal vi så igen til scanning for at se en vægtstatus og flowmåling - jeg krydser for at det stadig ser godt ud... altså prangende er det jo langt fra men - med det udgangs punkt vi nu engang har - må vi jo tage hvert gr som en positiv sejr!
Hver uge hun kan blive i sin hule i min mave er guld værd resten af hendes liv!

Vi er dog begyndt at gøre klar - så nu er soveværelset ryddet og rykket rundt, og tremmesengen vi har lånt af Acacias Moster er blevet hentet og samlet.
Jeg har købt madras, rullemadras og lidt lagner. Så nu begynder det at ligne lidt...
Er begyndt at tænke i yderligere indretning af hendes lille hjørne i vores soveværelse - vi har forelsket os i SmallStuf!
Acacias seng

Her er lidt inspirationsbilleder af hvad vi har i tankerne:



Der ud over har jeg forelsket mig i en wallSticker fra DiMaria.dk:

Selvfølgelig i lilla

I morgen er det så scannings dag - og jeg håber at vi måske skal hente barnevognen - det ville vare så lækkert at få den hjem snart

Ingen kommentarer:

Send en kommentar