fredag den 16. december 2011

Det er på tide...

Med en ordenlig røvfuld opdateringer her - for frem over tror jeg det bliver godt at kunne vende tilbage og læse igen.

Jeg har fået konstateret galdesten/grus og har dagligt en del anfald - det gør sindsyg ondt!

Der ud over ved vi nu at vi venter os en pige, hun skal hedde Acacia.

Desværre har jeg fået konstateret bilateral notch i arterie uterina - det betyder at begge mine hoved arterier til livmoderen/moderkagen har forsnævringer og fungere dårligt.
Derfor vil moderkagen heller ikke få så meget forsyning som den burde.

Da jeg var 24+6 vejede hun 574 gr og var 27,4% væksthæmmet.
Idag hvor jeg er 26+6 vejer hun 765 gr og er 29% væksthæmmet.

Flowet i navlesnoren og i hendes hovedpulsåre er okay - men det er formentlig spørgsmål om tid - alt efter hvor længe min moderkage kan følge med.

Jeg skal til ny flowmålinger af navlesnoren og hendes hovedpulsåre på fredag.
Så håber jeg at hun stadig har det godt ❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar