fredag den 30. december 2011

Barnevogns KRISE!!

Vi tog i eftermiddags til BabySam for at hente barnevognen... vi ventede længe på at ekspidienten vendte tilbage - uden vogn!
Ja den var altså blevet solgt.
 SOLGT? vi har lagt 3000 kr i depositum og så har i solgt vores vogn??

det var godt nok en tam følelse at gå hjem med.... :-(

de lover at ringe på mandag med svar på hvornår vi så kan få vores barnevogn - jeg har dog besluttet at kan de ikke skaffe os vogenen inden for kort tid vil jeg kræve at de sælger os en lig. vogn - som de har på lager - til samme tidbudspris og med samme luksustilbehørs-pakke som vi har bestilt...
(og så må de jo give os en bedre vogn hvis det er det - jeg er ligeglad - jeg vil ha min barnevogn NU!)

Den vogn vi bestilte i oktober måned

Ingen kommentarer:

Send en kommentar