onsdag den 13. juni 2012

Kolik?

Hm.... Kan det være det?
Kirurgeren tror det... Og nu har jeg siddet og tygget på den udmelding i en times tid, læst lidt om det og lige fordøjet det...
Jeg tror måske han kunne have ret... Det forklare ikke den tilbagevendende feber.... Men det jeg kan læse om kolik, passer faktisk ret godt....
Jeg kan mærke der er noget i mig der slapper lidt af - i hvert fald mht lige det ...

Men feberen ? Det er 3 gang på under to uger....
Hvorfor får hun feber, når der ikke er andre sygdomstegn?

Det skal jeg passe på med at tænke for meget på - kan jeg godt mærke... Jeg er sådan tæt på at piske en solid panik op.... For feber ved jeg kan være tegn på noget mere alvorligt... Og dét kan jeg slet slet ikke holde ud at tænke på....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar