Følg med via Email

onsdag den 28. marts 2012

Stadig indlagt

Der har været stuegang - og Acacia er i bedring, hun havde dog feber i nat, og var vågen mange gange og utilfreds over C PAPen, så ved to tiden slukkede jeg for den - hun har aldrig haft dårlig iltning af blodet, ikke engang i mandags hvor hun var slap og bleg.

Derfor havde jeg ingen skrupler ved det - jeg kender min datter - rigtig godt - især takket være tiden på neo, hvor jeg i høj grad varetog al pasning og sygepleje. (og takket være min viden jeg har fået gennem min SSA uddannelse)

Så kunne vi sove næsten tre timer i streg! Det var lige før jeg følte mig frisk kl kvart i seks da Acacia vækkede mig - har ikke sovet ret meget de sidste par nætter.

Men lægen ved stuegang i dag var ganske tilfreds - hendes luftveje lyder normale igen, feberen er atter væk, og de forløbige blodprøver indikere at hun har en virusinfektion - i form af forkølelse.

Lægen synes overvågning og c pap er overflødigt, så det er blevet slukket, og hurra!!! Alting er bare meget lettere med kun dropslangen, i stedet for tre slanger/lededninger.

Acacia er også meget mere tilfreds med tilværelsen nu.
Spiser og sover bedre - og hun har taget på, 2715 gr sagde vægten i formiddags :-)

Lægen mener at når 3-dages antibiotika kuren i morgen er slut, kan vi tage hjem - der mangler dog svar på et par prøver, men lægen forventer ikke at de viser noget.

Så nu håber vi resten af dagen og natten kommer til at gå godt - så vi kan komme hjem i vores egen seng!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar